Tisztelt Látogatónk! A válasz csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával, ellenkező esetben tájékozódjon kedvező előfizetési lehetőségeinkről!

Hogyan kell elszámolni az egyéni vállalkozónál az alábbi esetményt?
2013-ban megigényeltük a pénztárgép beszerzésre az 50.000 Ft támogatásos kódot.
Alt Cash a pénztárgépet 2014.01.20-án leszámlázta, leszállította. Üzembe már nem helyezte, mert visszavonták az engedélyét a gépnek, viszont 132.500+áfa árból levonta az 50.000 Ft támogatást.
Majd a NAV-tól megigényeltük az új pénztárgépet és rá a 100 % támogatást, amit 2014.03.27-én le is szállítottak. Fizetni ugyebár már nem kellett érte, mert a NAV a bruttó 158.750 Ft-ot támogatta. Most az 1453 SZJA bevallásnál mit és hogyan számolok el? Bevételként jelentkezik az 50.000 + 158.750 Ft? Mennyi költséget, értékcsökkenést érvényesíthetek? Az új gép nettó értéke 125000 Ft volt csak, amire a NAV 158750 Ft támogatást adott. Tehát több összeg jelenik meg a bevétel oldalon, mint a kiadáson. Hol szerepltetem az első, nem aktivált gépet? Mi a teendő azzal?