E-mailben segít a NAV a pénztárgépeseken
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Az adóhatóság az online pénztárgépek üzembe helyezésével kapcsolatban felmerült problémák megoldásában szeretne segítséget nyújtani az adózóknak, amelyet e-mailben tehetnek meg az érintettek.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz több alkalommal érkezett jelzés, miszerint az adott üzembe helyezési kóddal az üzembe helyezést nem lehet elvégezni – áll az adóhatóság honlapján olvasható közleményben.
Ezzel összefüggésben a NAV felhívja a figyelmet, hogy amennyiben egy kóddal megkezdték valamely pénztárgép üzembe helyezését, úgy – még ha az üzembe helyezés adott esetben nem is volt sikeres – az adott kód más pénztárgép üzembe helyezéséhez már nem használható fel, illetve más üzembe kóddal az adott pénztárgép már nem helyezhető üzembe.
Amennyiben az adott üzembe helyezési kóddal a pénztárgép üzembe helyezése nem volt sikeres, úgy az opg.teszt@nav.gov.hu email címen az üzembe helyezési kód megadásával kérhetnek segítséget az érintettek.
Fontos, hogy a fenti email cím általános tájékoztatás kérésre nem szolgál, így a NAV arra kéri az adózókat, hogy az ilye tartalmú megkereséseiket ne küldjék erre az elérhetőségre.