A Mercedes-Benz negyedéves profitja 16 százalékkal csökkent
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,4 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál az előző havi 2,9 százalék után. Októberhez viszonyítva átlagosan 0,1 százalékkal emelkedtek az árak – közölte kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Legutóbb júniusban volt 3,4 százalékos a fogyasztói árak éves emelkedésének üteme.
Az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az élelmiszerek ára emelkedett jelentős mértékben, a dohányáruké átlagosan 12,1 százalékkal, az élelmiszereké 5,5 százalékkal nőtt.
A dohányáruknál és a szeszes italoknál a jövedéki adó, illetve a népegészségügyi termékadó emelkedése okozta a jelentősebb drágulást – mondta az adatok ismertetésekor Quittner Péter, a KSH osztályvezetője.
A szezonálisan kiigazított éves maginfláció 4,0 százalékos volt novemberben, ugyanannyi, mint az előző hónapban.
Az év első tizenegy hónapjában a fogyasztói árak átlagosan 3,3 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest, míg tavaly 2,8 százalékos volt az éves infláció.
(MTI)
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
A benzin 6, a dízel 1 forinttal olcsóbb, mint a szomszédos országokban – közölte a KSH.
A várt 2 helyett 2,8 százalékkal nőtt a GDP a második negyedévben.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!