A Playboy kiadójáé lesz a Népszava


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A nagymúltú baloldali napilap kiadási jogát a Playboyt is kiadó Marquard Media vásárolja meg a Magyar Nemzet Online információi szerint.


A csütörtöki értekezleten közölték a dolgozókkal, hogy az új tulajdonos az egyebek mellett a Joy-t, a Playboyt-t, valamint az Éva Magazint is kiadó svájci Marquard Média lesz – írja az mno.

Az eladás tárgyát nem a Népszava Lapkiadó Kft., hanem a lap kiadási joga képezi. Ez a jog jelenleg nem ennek a kft-nek a kezében van, hanem a Svájcban bejegyzett, sokak szerint a szocialistákhoz, azon belül is Puch Lászlóhoz köthető TGD Intermedia SA tulajdonában. Miután átadják ezt a kiadási jogot, a Népszava Kft. gyakorlatilag kiürül, várhatóan felszámolják, köztartozást azonban nem hagy hátra.

Az elmúlt években a lapnál szigorú takarékoskodási intézkedéseket léptettek életbe a lapnál, ami miatt több kollégától megváltak, a fizetéseket pedig csökkentették.

A leépítéseknek azonban még nincs vége, az új tulajdonos – a csütörtöki értekezleten elhangzottak szerint – jövő héten felkeresi a szerkesztőséget és közli, hogy kiknek a munkájára tart igényt. Arról egyelőre nincsenek információk, hogy hány főt küldenek el, mint ahogyan azt sem tudni, hogy mi lesz a sorsa Németh Péter főszerkesztőnek – írja az mno.


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.