Az UniCredit a látássérült ügyfelei igényeihez alakított bankkártyára vált


A Mastercarddal való partnerség részeként az UniCredit minden – betéti, hitel- és prepaid – kártyáját Mastercard Touch Card kártyára cseréli, amely megkönnyíti a bankolást a vakok és gyengénlátók számára – közölte a pénzintézet hétfőn.

Az új típusú bankkártyák oldalán bevágások találhatók, hogy használóik érintéssel is felismerhessék. A bank ESG-elveivel összhangban a kártya újrahasznosított PVC-ből készül – közölték.

Európában több mint 30 millió látássérült ember él; a kártya tervezésekor az volt az elsődleges szempont, hogy támogassa az önállóságukat a bolti vagy online vásárlásoknál. Az új funkcióval ellátott kártyák már elérhetőek Olaszországban, és 2024 folyamán fokozatosan válnak elérhetővé a 12 UniCredit leánybanknál – így Magyarországon is – az összes ügyfél számára. Ez mintegy 20 millió kártyát jelent – közölte a bank.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.