Az UniCredit a látássérült ügyfelei igényeihez alakított bankkártyára vált


A Mastercarddal való partnerség részeként az UniCredit minden – betéti, hitel- és prepaid – kártyáját Mastercard Touch Card kártyára cseréli, amely megkönnyíti a bankolást a vakok és gyengénlátók számára – közölte a pénzintézet hétfőn.

Az új típusú bankkártyák oldalán bevágások találhatók, hogy használóik érintéssel is felismerhessék. A bank ESG-elveivel összhangban a kártya újrahasznosított PVC-ből készül – közölték.

Európában több mint 30 millió látássérült ember él; a kártya tervezésekor az volt az elsődleges szempont, hogy támogassa az önállóságukat a bolti vagy online vásárlásoknál. Az új funkcióval ellátott kártyák már elérhetőek Olaszországban, és 2024 folyamán fokozatosan válnak elérhetővé a 12 UniCredit leánybanknál – így Magyarországon is – az összes ügyfél számára. Ez mintegy 20 millió kártyát jelent – közölte a bank.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 17.

Csökkent az AutoWallis árbevétele és nyeresége

Az AutoWallis csoport 89,1 milliárd forint árbevételt ért el az első negyedévben, 11 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában. Adózás utáni eredménye 1,48 milliárd forint lett, 70 százalékkal csökkent a tavalyi első negyedévhez képest – közölte a vállalat pénteken.

2024. május 17.

Fontos határidő közeledik a gazdasági szankciókkal érintett magyar cégeknek

Az ukrán-orosz háborúra reagálva az Európai Unió a közelmúltban újabb gazdasági szankciókat vezetett be Oroszországgal szemben. Az egyik legfontosabb változás, hogy bizonyos, az orosz cégek vagy szervek részére nyújtható, biztosítható vagy értékesíthető szolgáltatások, amelyek eddig a szankciók alól mentességet élveztek, 2024. június 20. napjától csak hatósági engedély birtokában végezhetők majd. Melyek ezek a szolgáltatások? Honnan szerezhető be az engedély és milyen feltételeknek kell majd megfelelni? Mivel a határidő vészesen közeleg, ezért a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda munkatársai, dr. Bognár Alexandra és dr. Suller Noémi segítenek eligazodni az új szabályozásban a fenti kérdések megválaszolásával.

2024. május 16.

2024-ben már nem elég egy-egy marketing eszközben gondolkodni

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.