E-útdíj: szünetel az értékesítés rövid ideig


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A karbantartási időszakban nem lesz lehetőség jegyet váltani.


Karbantartás miatt vasárnap hajnali 1 és 3 óra között szünetel az úthasználati jogosultságok értékesítése – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében.

A tájékoztatás szerint ebben az időszakban nem lesz lehetőség e-matricát és HU-GO viszonylati jegyet váltani, valamint egyenleget feltölteni interneten keresztül bankkártyával.

Nem lehet majd ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni személyesen az ügyfélszolgálati irodákban és a NÚSZ viszonteladó partnereinél, illetve nem lesz lehetőség e-matricát vásárolni a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren (NMFR) keresztül, SMS-ben, weben és applikációval sem.

 

A szolgáltató ezért azt kéri, hogy az érintettek az úthasználati jogosultságot elővételben vegyék meg még a karbantartás előtt, a díjköteles útszakaszra való felhajtáskor ugyanis már rendelkezni kell érvényes jogosultsággal.

A karbantartás a fedélzeti eszközt (OBU-t) használó ügyfeleket nem érinti, de gondoskodniuk kell arról, hogy a megjelölt időszakra is rendelkezzenek megfelelő egyenleggel – közölte a NÚSZ.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.