Eljött a pénzügyi tanácsadó cégek ideje? – Most a legkeresettebb a pénzügyi tanácsadás kifejezés


Januárban van számszerűen a legtöbb keresés a pénzügyi tanácsadás kifejezésre, ilyenkor sokan érdeklődnek a befektetések iránt. Szesztay Péter SEO-szakértő szerint sokan azért teljesítenek alul a találati listákon, mert nem fektetnek elég energiát a keresőoptimalizálásba.

Az elmúlt két év adatai alapján egyértelműen látszik, hogy év elején megugrik a pénzügyi tanácsadás kulcsszó keresési volumene. Ennek oka, hogy sokan ilyenkor tervezgetik az évüket és laikusként először online járnak utána, hogy milyen lehetőségeik vannak az anyagi helyzetükhöz mérten. Ez a másik oldalon hatalmas potenciált rejt a szektor szereplőinek is, ahol viszont óriási verseny van minden ügyfelért. A BP Digital friss esettanulmányából kirajzolódik, hogy a pénzügyi tanácsadó cégeknek sok területen (befektetés, megtakarítás, biztosítás) nem csak egymással, de pénzintézetekkel, biztosítókkal és különböző pénzügyi termékeket összehasonlító, listing oldalakkal is fel kell venniük a versenyt.Szesztay Péter rámutatott, a klasszikus magán pénzügyi tanácsadó cégek között organikus forgalom tekintetében a piac top szereplői a hold.hu, a grantis.hu és az otthonapenzugyekben.hu, de jól látható, hogy a kulcsszavakat és a forgalmat nézve is hatalmas a szórás az élmezőnyben is.„A kis és közepes vállalkozások esélyei sincsenek leírva, sőt, ha szakértőként pozícionálják magukat, akkor nagyon szép eredményeket tudnak elérni a keresőkben. Ehhez nélkülözhetetlen, hogy a honlapjukon legyen egy blog szekció, ahol például a hitel, megtakarítás, pénzügyi tanácsadás és az ezekhez kapcsolódó kulcsszavakra írt tartalmak szerepelnek” – tanácsolta.Hozzátette, a nagy szereplők bizonyos szegmens témákkal nem foglalkoznak, ezért itt is van egy kiugrási lehetőség, ha tudatosan ezekre keresőoptimalizálják az oldalukat a pénzügyi tanácsadó cégek. Sokan azért teljesítenek alul a keresőben, mert egyáltalán nem is foglalkoznak a keresőoptimalizálással. Elkezdeni viszont sosem késő, folytatta, hiszen megfelelő tartalomgyártással, minőségi linképítéssel akár már középtávon is meg lehet többszörözni a rangsoroló kulcsszavak számát, és a találati lista aljáról az erős középmezőnybe lehet kerülni.„Ajánlott végigfuttatni egy technikai elemzést az oldalon, mert lehet, hogy felfedezünk olyan hibákat, amik miatt hátráltatva vagyunk a keresőkben. A legjellemzőbb probléma az szokott lenni, hogy túl nagyok a képek, amik lassítják az oldalt, csökkentve így a felhasználói élményt.” – figyelmeztetett. Úgy folytatta, ha ezzel megvagyunk, el kell kezdeni egyesével megnézni az aloldalakat, hogy például a címsorok rendben vannak-e. Majd jöhet a kulcsszókutatás, mely során fény derül, hogy milyen kulcsszavakra érdemes tartalmat írni a honlapra. Megjegyezte, a SEO egy külön szakmává nőtte ki magát, így aki ebben nem jártas, annak érdemes a megoldandó problémákkal szakértőhöz fordulnia.

Forrás: BP Digital sajtóanyaga


Kapcsolódó cikkek

2024. május 17.

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 17.

Mi lesz a nyaralásokkal 2024-ben?

Nagyjából két évvel a koronavírus-járvány okozta sokk után úgy tűnik, mostanra újra megjött a magyarok utazási kedve, sőt új dimenzióba lépett. Az Everguest megbízásából készített friss Tárki – kutatás szerint az idén a magyarok több mint harmada (34%) tervezi, hogy részt vesz hosszabb-rövidebb utazáson, az elmúlt évhez képest bővül az utazást tervezők aránya. Az idén a magyarok több mint háromnegyede tervezi, hogy időt tölt a Balatonnál, a fővárost is évről évre egyre többen választanák. A válaszadók többsége azonban aggodalommal tekint a folyamatosan emelkedő árakra, ami továbbra is komoly kihívást jelent a belföldi turizmus számára.

2024. május 17.

Fontos transzferár-kötelezettségek és határidők | A pénz beszél

Május 31-ig kell elkészíteniük a társasági adóbevallásukat a naptári éves adózóknak. Azon cégek esetében, amelyek kapcsolt ügyleteket is bonyolítottak az adóévben, transzferár-nyilvántartás készítési, valamint transzferár-adatszolgáltatási kötelezettség is felmerülhet. Összefoglaljuk a legfontosabb teendőket.