Éves forgalmának ötödét nyáron bonyolítja a REGIO Játék


Éves piaci forgalmának közel ötödét a nyári hónapokban bonyolítja le a REGIO Játékkereskedelmi Kft. (REGIO Játék), az átlagos kosárérték online vásárlásoknál 14 400 forint, áruházi vásárlásoknál pedig 8500 forint körül alakulhat az idén – közölte a cég szerdán.

A piacvezető magyar játékkereskedő nem reprezentatív felmérése szerint a magyar családok idén átlagosan 2-5 ezer forintért vásárolnak strandjátékot nyáron, a legkelendőbbek a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok.

A cégnél az áruházi eladások toplistáját a LEGO vezeti, majd a társasjátékok és kártyák következnek, de népszerűek a medencék és strandjátékok is. Az interneten a legnépszerűbb termékek listáját a szabadtéri játékok vezetik, második helyen a strandjátékok és medencék szerepelnek – ez utóbbi termékkategória képviseli a legnagyobb súlyt a cég nyári értékesítésében.

Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy tavaly a társaság 3,5 milliárd forintért értékesített medencéket, az idén 20 százalékos forgalombővülésre számítanak.

A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A játékforgalmazó 100 százalékig magyar tulajdonban van, országszerte 41 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével a hagyományos játékpiac legnagyobb szereplője.

A társaság árbevétele 2022-ben 20,409 milliárd forintra emelkedett a 2021-es 16,138 milliárd forint után. Az adózott eredmény ugyanebben az időszakban 1,384 milliárd forintról 2,211 milliárd forintra nőtt.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. június 19.

Adathalász SMS-ekre figyelmeztet a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató

Adathalász SMS-eket küldenek csalók látszólag a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. nevében, a rövid szöveges üzenetben útdíjtartozásról értesítik a felhasználót, és azt kérik, hogy jelentkezzen be az SMS-ben érkezett linken – hívta fel a figyelmet a szolgáltató.

2024. június 18.

EY: adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Egyre több vevő aggódik amiatt, hogy a vásárláskor megadott adatai kiszivárognak, ami a kereskedőket is lépésre kényszeríti – mutat rá az EY legfrissebb, 30 ország több mint 23 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.

2024. június 18.

PwC: a CSRD feladja a leckét a vállalatoknak

Bár a cégek többsége (63%-a) bizakodó azzal kapcsolatban, hogy felkészült lesz az EU kötelező vállalati fenntarthatósági jelentéstételről szóló irányelve, a CSRD-követelmények teljesítésére, de sokan még nem igazán tudják, hogyan – derül ki a PwC első alkalommal elkészített Global CSRD Survey kutatásából.