A Mercedes-Benz negyedéves profitja 16 százalékkal csökkent
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
Havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók a Jófogáson tavaly, ez naponta mintegy 27 ezer új hirdetést jelent – közölte az online apróhirdetési portál hétfőn.
Naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztráltak az oldalon 2023-ban. A hirdetési portál ismertette: a legnépszerűbb keresőszó évek óta az „ingyen elvihető”, ez tavaly sem változott. Az élbolyban található még az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is.
A legkeresettebb kategóriák között vannak a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok, eszközök. A portál tapasztalatai szerint a magyar internetezők egyre inkább, szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak, aminek vannak pénzügyi, valamint a tudatossághoz, fenntarthatósághoz köthető okai is.
A Jófogás 2010 óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja, közel 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal havonta csaknem 2 millió felhasználót ér el.
(MTI)
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
A benzin 6, a dízel 1 forinttal olcsóbb, mint a szomszédos országokban – közölte a KSH.
A várt 2 helyett 2,8 százalékkal nőtt a GDP a második negyedévben.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!