Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok – veszélyhelyzetben! (x) Koronavírus Veszélyhelyzet
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara workshopjának célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikáiról, amelynek használatával a konfliktuskezelés könnyebb és sikeres lesz.
A workshop célja
A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.
Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.
Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?
Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.
A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.
A workshop során érintett témakörök:
Kommunikáció:
– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
– Hibák kezelése
– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák
Konfliktus:
– Mi az a konfliktus?
– Hogyan alakul ki?
– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?
A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:
– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?
Előadók, trénerek:
Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke
A workshop megtartásának módja: elektronikus úton, on-line formában
Workshop időpontja: 2020. május 28.
A workshop időtartama: 9-13 óra között
Jelentkezés módja: info@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.
Jelentkezési határidő: workshop időpontja előtt 3 nappal
Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!
Workshop ára: bruttó 14.900 Ft/fő
A helyek limitált számba vehetők igénybe. Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!