Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok – veszélyhelyzetben! (x) Koronavírus


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara workshopjának célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikáiról, amelynek használatával a konfliktuskezelés könnyebb és sikeres lesz.

A workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
– Hibák kezelése
– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák

Konfliktus:

– Mi az a konfliktus?
– Hogyan alakul ki?
– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?

Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop megtartásának módja: elektronikus úton, on-line formában

Workshop időpontja: 2020. május 28.

A workshop időtartama: 9-13 óra között

Jelentkezés módjainfo@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: workshop időpontja előtt 3 nappal

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 14.900 Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!   



Kapcsolódó cikkek

2021. szeptember 23.

Lekapcsolja 3G hálózatát a Magyar Telekom

A Magyar Telekom 2022 második félévétől nem tartja fent tovább 3G hálózatát; a 3G technológia kivezetése a korlátos frekvenciakészlet szempontjából hatékonyabb kihasználást jelent, hiszen a felszabaduló sávokat hosszabb távon 4G-re, 5G-re lehet majd használni – közölte a cég.

2021. szeptember 23.

Lezárult a GVH téglapiaci vizsgálata

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) július végén indított gyorsított ágazati vizsgálatot a kerámia-falazóelemek hazai piaci folyamatainak feltárása érdekében. A nyilvános társadalmi konzultációt követően a hatóság közzétette honlapján a vizsgálat eredményeit összefoglaló jelentését.