A Mercedes-Benz negyedéves profitja 16 százalékkal csökkent
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Pénzügyi helyzetüket és munkahelyi kilátásaikat is kedvezőtlenebbül ítélték meg a magyar fogyasztók tavaly az utolsó negyedévben, mint egy negyedévvel korábban a Nielsen felmérése szerint.
A piackutató társaság jelentése szerint a magyar fogyasztói bizalmi index a harmadik negyedévhez képest 2 ponttal 54 pontra csökkent, így megtört a tavalyelőtt óta tartó növekedés. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy a globális és európai átlag is 2 ponttal, 96, illetve 76 pontra csökkent.
Magyarországon az index három összetevője közül 16 százalékról 20 százalékra nőtt azon válaszadók aránya, akik az árakat és pénzügyi lehetőségeiket megfelelőnek tartják vásárláshoz, így erősödött a vásárlási kedv.
Ellenben egy százalékkal 11 százalékra csökkent azon megkérdezettek száma, akik kedvezően ítélik meg a munkahelyi kilátásokat a következő tizenkét hónapban.
Számlakiállítás és elektronikus számlázás a gyakorlatban – Második, átdolgozott kiadás |
---|
A szerzők a számla és egyéb bizonylatok kiállításának, valamint az elektronikus számlázásnak az alapvető szabályait foglalják össze. |
A tavaly negyedik negyedéves felmérésben részt vett magyar fogyasztók 22 százaléka derűlátó saját pénzügyi helyzete szempontjából a 2015-ös évre vonatkozóan, ami egy százalékkal kevesebb a harmadik negyedéves aránynál.
A Nielsen kutatása világszerte 60 országban vizsgálta a fogyasztói hangulatot, ezek közül csupán tizenhatban, főként Ázsiában emelkedett a fogyasztói bizalmi index a harmadik negyedévi mutatóhoz viszonyítva. Vezet továbbra is India 129-es index-szel, majd Indonézia következik 120-szal és Thaiföldé a harmadik legoptimistább hely, 111 ponttal.
A felmérésben szereplő 31 európai ország közül Oroszországban, az átlaghoz képest jóval nagyobb mértékben, 8 ponttal csökkent a negyedik negyedévben a fogyasztói bizalmi index. Ennek magyarázata, hogy a nemzeti valuta leértékelődésével az orosz fogyasztók vásárlóereje és szabadon elkölthető pénze tovább csökkent, és a Nielsen kelet-európai igazgatója, Kyriakos Kyriakou azzal számol, hogy a helyzet rosszabbodni fog 2015 első felében.
(Forrás: MTI)
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
A benzin 6, a dízel 1 forinttal olcsóbb, mint a szomszédos országokban – közölte a KSH.
A várt 2 helyett 2,8 százalékkal nőtt a GDP a második negyedévben.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!