A Mercedes-Benz negyedéves profitja 16 százalékkal csökkent
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Tovább nőtt az előző évhez képest azon kis- és középvállalkozások (kkv) aránya, amelyek növekvő karácsonyi forgalomról számoltak be 2014-ben – közölte a Marketing Commando tanácsadó cég online kutatásának eredményét.
Az 1500 megkérdezett vállalkozás 51 százalékának nőtt a bevétele, ami 5 százalékpontos növekedés az előző évhez képest, valamint a 2008-óta mért legmagasabb arány is.
A válaszadók mindössze 12 százalékának csökkent forgalma, 37 százaléka pedig nem tapasztalt változást az előző év karácsonyához képest.
A felmérés megállapította, hogy legjobb karácsonya az intenzív marketinget folytató kkv-knak volt, amelyek 73 százaléka jelzett nagyobb forgalmat.
A kutatásban résztvevő kkv-k ötöde kizárólag interneten, 41 százalék csak offline, 37 százalékuk mindkét csatornán egyaránt értékesít, utóbbi vállalkozásoknak karácsonyi forgalma nőtt a leginkább, 59 százalékuk nyilatkozott javulásról.
(Forrás: MTI)
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
A benzin 6, a dízel 1 forinttal olcsóbb, mint a szomszédos országokban – közölte a KSH.
A várt 2 helyett 2,8 százalékkal nőtt a GDP a második negyedévben.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!