Online pénztárgépek: beárazták a kommunikációt


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Telekom nettó 2300 forintot kér a pénztárgép és a NAV szerverei közötti kapcsolatért. A cég így beárazott egy szolgáltatást, amelyről eddig nem tudtuk, mennyibe is kerülhet.


Külön szolgáltatáscsomatot állított össze a Magyar Telekom az online adatkapcsolatra képes pénztárgépeket üzemeltető kereskedők részére – közölte a vállalat az MTI-vel. A speciális szolgáltatáscsomag lehetővé teszi a NAV rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, továbbá ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz. Az engedéllyel rendelkező pénztárgépmodellek esetében a jogszabályi előírásnak megfelelő adatkommunikáció a Telekom szolgáltatáscsomagjával együtt biztosított SIM-chipekkel valósul meg – közölte a távközlési cég.

A Privátbankár a Magyar Telekomtól megtudta: nettó 2300 forint havi díjért biztosítják a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a jogszabályban előírt szolgáltatást.

A lap szerint ezzel a Telekom egyrészt nagyságrendileg beárazta azt a szolgáltatást, amiről eddig sejteni sem lehetett, mennyibe fog kerülni, másrészt a három nagy mobilszolgáltató egyikeként belépett a speciális adatforgalom eddig kis cégek által uralt piacára.

(Forrás: MTI, Privátbankár)


Kapcsolódó cikkek

2024. június 27.

Otthonfelújítási program: elérhető a kulcstermékek listája

Csütörtöktől már elérhető az ÉMI Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Nonprofit Kft. honlapján az Otthonfelújítási program keretében támogatott építési termékek, valamint hő- és melegvíztermelő berendezések listája – jelentette be a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).

2024. június 27.

Jól megy a kínai ipari nagyvállalatoknak

A legnagyobb kínai ipari vállalatok 2700 milliárd jüan (371 milliárd dollár) nyereséget könyveltek el az idei első öt hónapban, ami 3,4 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit – áll a kínai statisztikai hivatal csütörtöki jelentésében.