Több mint háromszázmillió forintos fejlesztést hajt végre a Simotrade Kft.


Az ipari és lakossági világítótesteket gyártó simontornyai Simotrade Kft. 308 millió forintos fejlesztést hajt végre  a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz 216 millió forintos támogatásával – közölte a cég.

A vállalat hatékonyságát szervezetfejlesztéssel, ERP (vállalati erőforrás tervező) szoftver üzembe állításával, az eladást online marketinggel tervezik megnövelni – írták közleményükben.

A tervek szerint július 1-én záruló projekt részeként a gépparkot újabb lézervágó géppel bővítik, amelyet alapanyag-adagoló berendezéssel együtt telepítenek. A meglévő 25, 60 és 80 tonna préserejű gépek mellé üzembe állítanak egy 110 tonna nyomóerővel rendelkező présgépet.

A fejlesztés keretében a cég 6000 négyzetméteres, fedett üzemi és raktári területe 1500 négyzetméterrel nőtt meg, az új terület lámpatestek szerelésére és termékfejlesztésre használható.

Azt írták: 3D-s tervező program használatával ismét több, saját fejlesztésű termékkel jelenhetnek meg a piacon. A cég honlapján B2B (business to business) felületen osztják majd meg a raktári adatokat, amely meggyorsítja a vásárlók kiszolgálását –  tették hozzá.

Közlésük szerint energiahatékonysági beruházásokat is megvalósítanak, ezzel  évente mintegy 3 millió forintot, az informatikai fejlesztéseknek köszönhetően körülbelül 3000 munkaórát takarítanak meg.

Az 1992-ben alapított, 90 dolgozót foglalkoztató társaság árbevételének 30-40 százaléka európai uniós piacról származik. Tájékoztatásuk szerint a kft. 2022-ben 1,6 milliárd forint nettó árbevételt és 198 millió forint adózott eredményt ért el, idén 1,9 milliárd forint nettó árbevételre számítanak.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2023. június 6.

Emlékérmét bocsátott ki az MNB Neumann János tiszteletére

Neumann János születésének 120. évfordulója alkalmából a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 3 ezer forint névértékű színesfém emlékérmét bocsátott ki kedden, tisztelegve a világhírű magyar matematikus előtt – tájékoztatott az MNB kedden

2023. június 6.

Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára

Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.