A koronavírus járvány nyertese az e-kereskedelem? Koronavírus
A GKI Digital mérései szerint március közepe és április vége közötti másfél hónap során több mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar online kiskereskedelmi piacon
A GKI Digital mérései szerint március közepe és április vége közötti másfél hónap során több mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar online kiskereskedelmi piacon
A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren, online forgalmuk tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot.
Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében, 84 százalékuk leginkább utánvéttel, készpénzben szeret fizetni annak ellenére, hogy a webáruházak átlagosan négyféle fizetési lehetőséget kínálnak - derül ki a GKI Digital és az Árukereső mintegy 3200 webáruház bevonásával készült közös felméréséből.
Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése, a cégek 61 százaléka szerint a digitalizáció hozzájárult hatékonyságuk növeléséhez.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!