Netrisk: a lakásbiztosítási kampányban tízből nyolcan másik biztosítót választottak
A márciusi lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő tulajdonosok és bérlők 84 százaléka másik biztosítót választott – közölte saját adatai alapján a Netrisk.
A márciusi lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő tulajdonosok és bérlők 84 százaléka másik biztosítót választott – közölte saját adatai alapján a Netrisk.
Továbbra is élénk a márciusi lakásbiztosítási kampány, a harmadik héten 19 százalékkal nőtt a Netrisknél az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest, ami éves szinten több mint tízszeres emelkedés – közölte a biztosításközvetítő szerdán, saját adatai alapján.
A végéhez közeledik az idei kötelező gépjármű felelősség-biztosítási kampány, amelyben a 2010 előtt gyártott személyautókra péntek éjfélig köthettek új biztosítást a tulajdonosok és üzembentartók. Az új biztosításra váltók száma a várakozásokkal ellentétben némileg nőtt a múlt évhez képest – közölte a Netrisk szerdán a november 27-ig, vagyis pár nappal a kampányzárás vége előtt beérkezett adataira hivatkozva.
A nyaraló magyarok 85 százaléka repülővel vagy autóval ment vakációzni júniusban, legalábbis az utasbiztosítási adatok szerint – közölte a Netrisk. Az utazási kedv a megkötött biztosítások száma alapján közel 30 százalékkal nőtt az év első hat hónapjában éves összevetésben. Az utasbiztosítások átlagdíja pedig 0,6 százalékkal emelkedett a Netrisknél ebben az időszakban.
A jelzáloghitelek thm-jében a jövőben fel kell tüntetni a kölcsönhöz kötelező lakásbiztosítás díját. A hitelfelvevőknek azonban nem muszáj rábólintaniuk arra a konstrukcióra, amit ajánlanak nekik. Érdemes körülnézniük a piacon, hogy melyik lakásbiztosítás a legkedvezőbb a számukra a díjat és a szolgáltatásokat tekintve – derül ki Netrisk.hu összeállításából.