Mélyebb hirdetéselemzés a Facebookon
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Facebookon hirdetők néhány héten belül több fontos újítással is találkozhatnak a közösségi oldalon elhelyezett reklámokat elemző megoldásban. Hatékonyabban kérhetünk részletesebb adatokat lájkokról, megosztásokról, költésekről – írja a bitport.hu.
Az újdonságokról a Mashable-nek nyilatkozott David Baser, a Facebook hirdetési felületéért felelős termékmenedzser, aki szerint a most bevezetett funkciók nem csak analitikai eszközök, hanem végső soron optimalizációs segédek is, amelyekkel a felhasználók biztosabbak lehetnek abban, hogy a közösségi reklámokba fektetett összegek hatékonyabban térülnek meg – írja a lap.
Ezután megvizsgálhatjuk, hányan lájloktak egy céges oldalt vagy ezeken megjelenő bejegyzéseket, kommenteket és megosztásokat. Azt is figyelhetjük, hányan jelentkeztek be egy Facebookon regisztrált helyre, vagy mennyien jelölték be magukat az általunk megosztott fotókon.
A közösségi oldalba beépülő alkalmazásainkkal kapcsolatban láthatjuk, hányan telepítették, és milyen szinten használják ezeket. Az appokon belüli mikrotranzakciókat is részletesen figyelemmel kísérhetjük: megnézhetjük, ki hányszor és mennyit költ.
További részleteket a bitport.hu-n talál.