Lecsapott a NAV az ékszeres csalókra


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Interneten árulták a hamis ékszereket, amelyekről számlát sem adtak.


Hamis ékszereket foglalt le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egy budapesti árustól, aki nem jelentette be a tevékenységét, és adószámmal sem rendelkezett – közölte a hivatal szerdán az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint az interneten kereskedő elkövetővel szemben a NAV, a Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság (Nehiti) és a rendőrség is eljárást indított.

Az adóhivatal munkatársai több társhatóság közreműködésével ellenőrizték az árust. Házaspárnak adták ki magukat, így mentek a megbeszélt helyszínre, ahol két ékszert is vásároltak, számlát azonban nem kaptak. A Nehiti szakértői megállapították, hogy az ékszerek hamisak.

ADÓklub Online 2016 – Androidos okostelefonnal

 

ADÓ szaklap online

ADÓ-kódex szaklap online

Számviteli tanácsadó szaklap online

Áfa-kalauz szaklap online – ADÓ

kérdések és válaszok

Ado.hu Prémium cikkek

Rendelje meg most >>

A NAV adószám nélkül végzett adóköteles tevékenység miatt indított eljárást a kereskedővel szemben.

A rendőrség az üzlethelyiség mögötti lakásban házkutatást tartott, ennek során 2,5 kilogramm aranynak látszó ékszert, valamint tizennégy elektronikai eszközt is lefoglalt – olvasható a közleményben.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.