Időpontot kell előzetesen foglalni az ügyintézéshez a NAV-ablakokban


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A kormányablakokban működő NAV-ablakokban november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség – hívta fel a figyelmet az adóhatóság.

Közleményükben hangsúlyozták: ez összhangban van a kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a kormány által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó intézkedések betartását szolgálja.

A kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt lehet foglalni.

Az adóhatóság kiemelte azt is, hogy a veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2020. március 27.

Egyszerűsített a telefonos ügyintézésen az adóhivatal

A NAV egyszerűsítette az egyedi azonosítószámok igénylését, amire az egyedi adóügyek telefonos intézéséhez van szükség az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerben – közölte az adóhatóság.