A Morgan Stanley a vártnál kedvezőbb negyedéves adatokat közölt


A Morgan Stanley, az egyik legnagyobb amerikai bank adózott eredménye a vártnál kevésbé, 13 százalékkal csökkent a második negyedévben éves összevetésben.

A bank honlapjára kedden felkerült adatok szerint az adózott eredménye 2,182 milliárd dollárra süllyedt a tavalyi második negyedévi 2,495 milliárd dollárról. A részvényarányos nyereség 1,39 dollárról 1,24 dollárra mérséklődött.

A bank bevétele 2,5 százalékkal, 13,5 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 13,1 milliárd dollárról. Az elemzői várakozások átlagában kisebb, részvényarányosan 1,15 dolláros nyereség és szerényebb, 13,08 milliárd dollár bevétel szerepelt.

A Morgan Stanley nettó kamatbevétele 11,9 százalékkal, 2,01 milliárd dollárra csökkent a második negyedévben. A rossz hitelekre félretett tartalékösszeg 161 millió dollár volt az egy évvel korábbi 101 millió dollár után.

A Morgan Stanley befektetési üzletágának bevételei 0,3 százalékkal 1,075 milliárd dollárra nőttek, míg a fix kamatozású eszközökkel végzett műveletekből származó bevétel 31,4 százalékkal 1,716 milliárd dollárra csökkent. A részvényekből származó bevétel pedig 14 százalékkal, 2,548 milliárd dollárra esett, a vagyonkezelési üzletágának a bevétele 16 százalékkal 6,7 milliárd dollárra emelkedett.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.