Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a kkv-k online értékesítésére


Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország az e-kereskedelmi know-how, valamint a magyar kis- és középvállalatok (kkv) online értékesítési csatornáinak fejlesztésére a régióban – közölte az eMAG csütörtökön.

A közlemény szerint az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG közösen, vagy külön-külön programokat tesz elérhetővé, információkat bocsát rendelkezésre az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagoknak. Az eMAG Magyarország Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat az exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében, a határon átnyúló értékesítésben Magyarországon, Romániában és Bulgáriában.

Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője a közleményben kiemelte, fontosnak tartják, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé nyitását segítsék Marketplace platformjukon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassák. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piac elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára – tette hozzá az ügyvezető.

Eppel János, a VOSZ elnöke a közleményben hangsúlyozta, a szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját megkönnyítik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, és ebben az eMAG élen jár.

A 21 évvel ezelőtt alapított eMAG az egyik legnagyobb online kiskereskedő Közép- és Kelet-Európában. A GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022 szerint az eMAG negyedik éve Magyarország legnagyobb e-kereskedője, a 2022. évi több mint bruttó 194 milliárd forintos online forgalommal a teljes hazai online kiskereskedelmi forgalom 14,7 százalékát adja.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 10.

Növekszik a kínai vállalkozások jelenléte Magyarországon.

Magyarországon nőtt a kínai vállalkozások száma 2023-ban: az OPTEN legfrissebb adatai szerint közel 600 kínai tulajdonnal rendelkező cég működik hazánkban. Az árbevétel több mint háromszorosára nőtt a legutolsó elérhető pénzügyi adatok alapján, míg a feldolgozóipar és az építőipar egyre meghatározóbb szerepet játszik a kínai cégek tevékenységében.

2024. május 10.

Az üzemanyagok és az élelmiszerek gyorsították az inflációt áprilisban

Az éves fogyasztóiár-index áprilisban 0,1 százalékponttal emelkedett az előző hónaphoz képest. Az üzemanyagok 0,3 százalékponttal, az élelmiszerek 0,2 százalékponttal járultak hozzá az infláció emelkedéséhez, amelyet részben ellensúlyozott az iparcikkek 0,3 százalékpont erejű inflációt csökkentő hatása – állapította meg a legfrissebb statisztikai adatokhoz fűzött pénteki elemzésében a Magyar Nemzeti Bank (MNB).