Meghosszabbított kereskedelemfejlesztési pályázatok


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az ITDH Hungary Zrt. 2009. január 23-ig meghosszabbította kereskedelemfejlesztési pályázatait. A pályázat célja, hogy a kereskedelemfejlesztési tevékenység támogatásával megkönnyítse a pályázók külpiaci megjelenését, elősegítse a magyar termékek nemzetközi elfogadtatását.

E célok érdekében támogatás igényelhető többek között külföldi kiállításon kiállítóként, illetve információs standdal való részvétel egyes költségeihez,
idegen nyelvű prospektus és/vagy elektronikus információ-hordozók (CD, DVD, Pendrive), idegen nyelvű weblap készítéséhez, külpiacon létesítendő iroda, bemutatóterem éves bérleti díjához, megfelelőség-tanúsítási eljáráshoz,
konkrét árucsoportra és/vagy adott célországra vonatkozó komplex marketingterv megvalósításához.

Forrás: ITD Hungary Zrt


Kapcsolódó cikkek

2024. június 13.

A celebek ideje lejárt? Így változik a vásárlói magatartás 2024-ben

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a figyelmüket – derül ki az EY legfrissebb, 30 országban több mint 23 000 fogyasztó megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.

2024. június 13.

Magyarországon is megnőhet a vállalati visszaélések száma a globális gazdasági lassulás miatt

Egyre több hazai cég lép fel tudatosan a szervezeten belüli korrupció ellen. A világgazdaság lassulása azonban olyan pénzügyi nyomást helyez a vezetőkre és munkatársakra is, ami miatt az etikus működés melletti törekvések ellenére is könnyebben követnek el szabálysértést – mutat rá az EY 53 országban, köztük Magyarországon összesen 5464 munkavállaló és igazgatósági tag bevonásával készült nemzetközi kutatása.