Online pénztárgépek: beárazták a kommunikációt


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Telekom nettó 2300 forintot kér a pénztárgép és a NAV szerverei közötti kapcsolatért. A cég így beárazott egy szolgáltatást, amelyről eddig nem tudtuk, mennyibe is kerülhet.

Külön szolgáltatáscsomatot állított össze a Magyar Telekom az online adatkapcsolatra képes pénztárgépeket üzemeltető kereskedők részére – közölte a vállalat az MTI-vel. A speciális szolgáltatáscsomag lehetővé teszi a NAV rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, továbbá ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz. Az engedéllyel rendelkező pénztárgépmodellek esetében a jogszabályi előírásnak megfelelő adatkommunikáció a Telekom szolgáltatáscsomagjával együtt biztosított SIM-chipekkel valósul meg – közölte a távközlési cég.

A Privátbankár a Magyar Telekomtól megtudta: nettó 2300 forint havi díjért biztosítják a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a jogszabályban előírt szolgáltatást.

A lap szerint ezzel a Telekom egyrészt nagyságrendileg beárazta azt a szolgáltatást, amiről eddig sejteni sem lehetett, mennyibe fog kerülni, másrészt a három nagy mobilszolgáltató egyikeként belépett a speciális adatforgalom eddig kis cégek által uralt piacára.

(Forrás: MTI, Privátbankár)


Kapcsolódó cikkek

2023. január 26.

EY: 4 éven belül átveszik a vezetést az elektromos járművek Európában

Az elektromos és plug-in hibrid autók értékesítése Európában már 2027-re meghaladja az összes többi motortípus forgalmát, amivel a kontinens beelőzi az Egyesült Államokat és Kínát is – derül ki az EY nemzetközi elemzéséből. A tanulmány szerint 2040-re a belső égésű motorral hajtott járművek aránya az összes eladás kevesebb mint 1 százalékára zsugorodik világszerte.