Online pénztárgépek: beárazták a kommunikációt


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Telekom nettó 2300 forintot kér a pénztárgép és a NAV szerverei közötti kapcsolatért. A cég így beárazott egy szolgáltatást, amelyről eddig nem tudtuk, mennyibe is kerülhet.


Külön szolgáltatáscsomatot állított össze a Magyar Telekom az online adatkapcsolatra képes pénztárgépeket üzemeltető kereskedők részére – közölte a vállalat az MTI-vel. A speciális szolgáltatáscsomag lehetővé teszi a NAV rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, továbbá ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz. Az engedéllyel rendelkező pénztárgépmodellek esetében a jogszabályi előírásnak megfelelő adatkommunikáció a Telekom szolgáltatáscsomagjával együtt biztosított SIM-chipekkel valósul meg – közölte a távközlési cég.

A Privátbankár a Magyar Telekomtól megtudta: nettó 2300 forint havi díjért biztosítják a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a jogszabályban előírt szolgáltatást.

A lap szerint ezzel a Telekom egyrészt nagyságrendileg beárazta azt a szolgáltatást, amiről eddig sejteni sem lehetett, mennyibe fog kerülni, másrészt a három nagy mobilszolgáltató egyikeként belépett a speciális adatforgalom eddig kis cégek által uralt piacára.

(Forrás: MTI, Privátbankár)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 26.

K&H: reálértéken nőhet a cégek árbevétele a következő egy évben

A következő egy évben reálértéken nőhet a cégek árbevétele, átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést várnak a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index 2024 első negyedéves felmérése alapján – közölte a bank.