Eladta a Nestlé a Bocit, a Melbát és a Párizsi kockát a Cerbonának
A Nestlé bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára, derül ki a cég közleményéből.
A Nestlé bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára, derül ki a cég közleményéből.
Bármilyen termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, vannak nevek, ábrák vagy szlogenek, amiről mindenkinek ugyanaz jut az eszébe. Egy vállalkozás indításakor minden alapító számára kulcsfontosságú, hogy az általa képviselt márka egyedi, ismert, jól csengő névvel rendelkezzen. Az üzleti reputáció megszerzése hosszú és rögös út, egy márkanév vagy egy logo kizárólagosságot biztosító jogi védelmének biztosítása azonban sokkal egyszerűbb, mint azt sokan gondolják: a védjegyoltalom a megoldás.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai több mint másfél millió forint értékű hamis márkajelzésű szőnyeget és ruhákat találtak egy bolgár teherautóban az M1-es autópályán.
Hétfőtől a kis- és közepesvállalkozásokat (kkv-k) 20 millió eurós támogatási alap segíti szellemitulajdon-jogaik védelmében – közölte az Európai Bizottság hétfőn.
A vállalkozások többsége a jövőjét és fejlődését, üzleti sikerességét alapvetően meghatározó, kimagasló értékű szellemi tulajdonnal, így például árujelzőkkel, védjegyekkel is rendelkezik. Ezek megfelelő oltalmáról akár információhiány miatt sokan nem gondoskodnak azonban.