A büdzsé nem igényli a reklámadót
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Adóemelésre nincs ok, a reklámadót társadalompolitikai célok indokolhatják – nyilatkozta Varga Mihály.
Jelenleg nincs olyan ok, ami miatt akár új adóintézkedéseket, akár új járuléknövelő lépéseket kellene hozni – nyilatkozta az MTI-nek Varga Mihály.
„Ha csupán az államháztartás helyzetét nézem meg, akkor ez nem indokolná, hogy a reklámadót bevezesse a kabinet, természetesen ez nemcsak gazdasági kérdés, hanem társadalompolitikai is. A reklámok hatása a mindennapi életre, és az ehhez kapcsolódó közterhek nagysága túlmutat a gazdaságpolitikai felvetéseken” – mondta a nemzetgazdasági miniszter.
RODIN adózási-számviteli szakmai rendezvények |
|
Ha az államháztartás helyzete megengedné, a munkahelyvédelmi akcióterv irányelve mentén lehetne csökkenteni a közterheket. A beruházások és a gazdasági növekedés ösztönzését kellene segíteni, és a munkahelyvédelmi akcióterv iránya azért jó, mert munkahelyeket tart meg, és bővíti a foglalkoztatást – mondta a miniszter.
(Forrás: MTI)