A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről
Kapcsolódó termékek: Adózási kiadványok, Adó Jogtár demo
A visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a NAV pénteken.
A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben. A kérdőív a NAV honlapján a https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.
(MTI)
Kapcsolódó cikkek
Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb a személyi jövedelemadó (szja) tervezetek átnézése, elfogadása – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) keddi közleményében.
2021. május 18.
4,7 millióan használhatják az elektronikus közigazgatást
A koronavírus-járványban egyre népszerűbbek a közigazgatás elektronikus szolgáltatásai, amely már mintegy 4,7 millió embernek jelenthet biztonságos, könnyű és egyszerű ügyintézést, például az szja-bevallásnál és az adó 1+1 százalékról szóló nyilatkozat beküldésénél, amit csütörtökig tehetnek meg az adózók – mondta Tállai András, a Pénzügyminisztérium parlamenti államtitkára.
2022. június 1.
426 ezren kapnak értesítést adószámla-egyenlegről
Május végétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) csaknem 426 ezer gazdálkodónak küld értesítést az adószámla egyenlegéről.