NAV-Figyelő 18. hét: Online intézhető ügyek
Új hírekkel jelentkezett a heti NAV-figyelő.
Új hírekkel jelentkezett a heti NAV-figyelő.
A visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a NAV pénteken.
Az online adóügyintézés magasan vezeti a népszerűségi listát, idén csaknem 1,3 millióan ajánlották fel így az adójuk egy százalékát egyházaknak, civilszervezeteknek.
Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb a személyi jövedelemadó (szja) tervezetek átnézése, elfogadása – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) keddi közleményében.
A hétvégén debütált a NAV új információs, illetve online ügyintézésre is alkalmas portálja, amely a magánszemélyek és a szakmabeliek számára is új megoldásokat kínál – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
A magyar adó-technológiai újítások révén egyszerűbbé vált a kapcsolattartás a könyvelőkkel, adótanácsadókkal, így az online adóügyintézésa koronavírus-járvány idején különösen fontos – közölte a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára.
A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk negyedik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.
A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk harmadik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.
A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk második részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.
A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunkban most azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.
Országossá vált az önkormányzati online ügyintézés, így pár kattintással már 150-nél is több különféle közigazgatási ügy indítható, illetve követhető egyszerűen nyomon. Az uniós támogatásból megvalósított E-önkormányzat portál felhőalapú szolgáltatásként, egységes felületen teszi elérhetővé az önkormányzatoknak a feladataik ellátásához szükséges alkalmazásokat, így biztosítva az ügyfelek hatékony kiszolgálását.