Bejegyzések a ‘online ügyintézés’ címkével ellátva

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 4. rész

Szerző: Szörényi Marianna
Dátum: 2019. október 3.
Címkék: ,
Rovat:

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk negyedik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 3. rész

Szerző: Szörényi Marianna
Dátum: 2019. szeptember 26.
Címkék: ,
Rovat:

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk harmadik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 2. rész

Szerző: Szörényi Marianna
Dátum: 2019. szeptember 19.
Címkék: ,
Rovat:

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk második részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat - lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra - amelyeket igazán hasznosnak találunk.

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 1. rész

Szerző: Szörényi Marianna
Dátum: 2019. szeptember 12.
Címkék: ,
Rovat:

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunkban most azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.