Árfolyam az áfában (XXI. rész)
A cikksorozat záró részei az egyablakos rendszer választása esetén alkalmazandó árfolyammal foglalkoznak.
Kapcsolódó termékek: Adózási kiadványok, Adó Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Tavaly nagyjából 5 milliárd forintot költöttek adományozásra a legnagyobb magyarországi cégek.
A Magyar Adományozói Fórum által készített, csaknem háromszáz cégre kiterjedő felmérés szerint a legtöbb pénzt, több mint 1,3 milliárd forintot, a Magyar Telekom Nyrt. költötte adományokra. A távközlési cég mögött 493 millióval a Mol és 455 millióval K&H következett. A tőzsdei cégek közül az OTP az ötödik lett 300 millióval, a tavaly még tőzsdén szereplő Borsodchem a hatodik 216 millióval. A legadakozóbb állami cég 434 millióval a Magyar Posta lett. A MAF tapasztalatai szerint az adományozás kultúrája lassan, de folyamatosan fejlődik, az adakozók adózás előtti eredményük 3,5 százalékát költötték jótékony célkora.
Forrás: Index
A cikksorozat záró részei az egyablakos rendszer választása esetén alkalmazandó árfolyammal foglalkoznak.
Hogyan is működik a Meta-learning, és milyen előnyökkel jár a hagyományos gépi tanulási modellekkel szemben? Cikksorozatunkban bemutatjuk egy Meta-learningen alapuló gyakorlati kísérleten keresztül, melynek alapját adózási joggyakorlaton alapuló dokumentumok képezték.
Limitált gyártású cipők kereskedőit ellenőrizték a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai, akik ennek során több millió forint értékben adószám nélküli értékesítéseket fedtek fel.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!