Az év adótanácsadó cégeként ismerte el az EY-t az ITR


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az EY-t választotta 2020-ban az Év Adótanácsadó Cégének és az Év Transzferár-tanácsadójának Magyarországon az International Tax Review (ITR) – derül ki a cég Adó Online-hoz eljuttatott közleményéből.

Tizenhatodik alkalommal osztották ki az ITR szerkesztői által megítélt Európai Adóügyi Díjakat. Az elismeréssel minden évben azokat a cégeket tüntetik ki, amelyek kimagasló eredményeket érnek el az adóügyi tranzakciók és a transzferár-tanácsadás területén. A döntőbe jutott vállalatok teljesítményét az általuk kezelt tranzakciók értéke, komplexitása és az innovatív szakmai megvalósítás alapján értékelte a szakértő zsűri. A díj alapítása óta az EY Magyarország hatodik alkalommal érdemelte ki az Év Adótanácsadója címet és immár tizenkétszer választották az Év Transzferár-tanácsadójának.

„Az elmúlt évtizedben az EY folyamatosan bővítette szakmai és technológiai kompetenciáit az adózás, a könyvvizsgálat, a jog, a tranzakciós- és üzleti tanácsadás minden területén. Ez a felkészültség teszi számunkra lehetővé, hogy elkötelezett munkatársainkkal világszínvonalú szolgáltatást biztosítsuk ügyfeleink és partnereink számára Magyarországon is” – hangsúlyozta Rencz Botond, az EY vezérigazgatója.

Az EY-t választották továbbá Európa és Közép-Kelet-Európa legjobb transzferár-tanácsadó cégének, valamint Európa legjobb közvetettadó-tanácsadójának. A könyvvizsgálattal, üzleti-, adó-, jogi- és tranzakciós tanácsadással foglalkozó vállalat több mint 150 országban van jelen, Budapesten jelenleg több mint hétszázan dolgoznak a cégnek.


Kapcsolódó cikkek

2019. május 24.

Az EY az Év Adótanácsadója Magyarországon az ITR szerint

Az EY-t választotta az Év Adótanácsadó Cégének Magyarországon az International Tax Review (ITR). A tekintélyes nemzetközi adóügyi magazin hazánk mellett a régióban és egész Európában is elismerte a nemzetközi vállalat adótanácsadási szolgáltatásait – közölte az EY.
2020. május 8.

EY: hosszabb távon is átformálhatja a fogyasztói magatartást a koronavírus-válság

Az egészségügyi vészhelyzet a vásárlási szokásainkat is jelentősen átformálja – mutat rá az EY közel 5000 fő bevonásával készült nemzetközi kutatása. A fogyasztók a jövőben előnyben részesítik a belföldön gyártott termékeket és a társadalmilag hasznos márkák szolgáltatásait, amelyekért akár a jelenleginél is többet hajlandóak fizetni. Az átalakuló igényeket a cégeknek is követniük kell a túléléshez – áll az EY Adó Onlinehoz eljuttatott közleményében.