Céghúsvét adómentesen


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Adómentes húsvétot ajánl az Accor-Services annak apropóján, hogy évente három alkalommal, á 6550 forint értékben lehet közterhek nélkül ajándékozni.

A húsvét áll a második helyen a vállalati ajándékozási ranglistán – állítja Arnaud Erulin, az Accor-Services Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. A szakember ezt azzal összefüggésben jelentette ki, hogy tapasztalatai szerint egyre több cég használja ki az adómentes ajándékozás lehetőségét akár saját dolgozói, akár üzleti partnerei javára. A tavalyihoz képest megemelt összegben, évente három alkalommal, alkalmanként 6550 forint értékben használhatja ki egy cég az adómentes ajándékozás lehetőségét. Megfigyelhető, hogy az adómentes ajándékozás szempontjából a cégek a karácsonyt sorolják az első helyre.

Az Accor-Services Magyarország Kft. a közelgő húsvétra meglepetést is tartogat, ugyanis számos beváltóhellyel olyan szerződést kötöttek, amilyennel az utalvány akár 15 százalékkal többet ér. A Top Premium utalvány több mint 20.000 országos, helyi és regionális hiper- és szupermarketben, parfümériában, könyv- és ruházati boltban, valamint elektronikai és barkácsszaküzletben váltható be.

Forrás: Piac&Profit


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.