Középiskolások pénzügyi tudatosságát támogatja a Számlázz.hu


Szakmai partnerként és szponzorként támogatja Magyarország egyik legjelentősebb fintech cége, a Számlázz.hu a Luca Pacioli Középiskolás Versenyt, amelynek célja fiatalok számviteli, pénzügyi és adózási ismereteinek fejlesztése. A megmérettetésben a Kárpát-medencében tanuló magyar középiskolások vehetnek részt, ám nemcsak a versenyzőket, hanem a felkészítő tanárokat és a legtöbb diákot delegáló iskolát is díjazzák.

A versenyre 54 középiskolából 929 diák töltötte ki a feladatsort. A döntő április 13-án lesz Budapesten, a Corvinus Egyetemen.

A Számlázz.hu szakmai partnerként és szponzorként is a verseny mellé állt, mert fontosnak tartja a fiatalok, a jövő vállalkozóinak pénzügyi képzését, felkészítését, támogatását.

„A Számlázz.hu nemrég múlt el 18 éves, mi már nagykorúak vagyunk, és szeretnénk minden tapasztalatot átadni az új generációnak. Örülnénk, ha minél több fiatal választaná a pénzügyi, könyvelői pályát. Gyorsan fejlődő terület ez, amelyet a lehetőségeinken belül mi is folyamatosan modernizálunk és vonzóbbá teszünk új online megoldásokkal, szoftverekkel. Kiemelten figyelünk azoknak az edukálására és támogatására is, akik koruknál fogva még csak most nyitnak a vállalkozói lét felé, és azt tervezgetik, hogyan váltják valóra álmaikat a jövőben” – mondta el Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezetője.

Forrás: Számlázz.hu


Kapcsolódó cikkek

2024. május 8.

Nyugdíjbiztosítás: nem jár automatikusan az adójóváírás!

Az előző évben az államilag támogatott nyugdíjbiztosítási számláikra összesen 145,5 milliárd forintot fizettek be az ügyfelek. Ez szerződésenként csaknem 300 ezer forintnyi befizetést jelent, vagyis a tárgyévi befizetés után járó 20 százalékos adójóváírás a biztosítottakat átlagosan 60 ezer forintnyi adóvisszatérítéshez juttatja. Ez azonban nem jár automatikusan: az összeget csak azok számlájára utalja az adóhatóság, akik ezt a május 21-ig benyújtandó szja-bevallásukban külön igénylik – figyelmeztet a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ).

2024. május 8.

Áfateher a marketingakciókban, promóciókban

Tapasztalataink szerint sok a bizonytalanság a különböző marketingakciók, árengedményi konstrukciók áfa-kezelése tekintetében. Kis túlzással azt állíthatjuk, hogy ahány adóalany, annyiféle áfakezelés. Nagyon sok konstrukció, eljárás létezik (kuponok, pontgyűjtő akciók, utalványok, árengedmények, ingyenesen juttatok termékek, szolgáltatások, szóróanyagok stb.), ám ezek a megoldások jelentős adókockázatot rejthetnek magukban.

2024. május 7.

Niveus: nem nagy siker eddig az eÁFA

Az eÁFA rendszert 2024 elején vezették be, de az elmúlt hónapok tapasztalati alapján eddig nem igazán használták a vállalkozások. A Niveus Consulting Group ügyfélkörében végzett nem reprezentatív felmérés alapján az derült ki, hogy az eÁFA rendszer sok esetben hibákkal küszködik és sok javítás vár még rá annak érdekében, hogy elterjedjen – olvasható a cég közleményében.