Jön a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás
Egyszerűsítheti a jogviszonyok mindennapi ügyintézését az adóhatóság vezetésével működő konzorcium uniós támogatással létrejövő fejlesztése, a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás (KJNY) – közölte a NAV.
Kapcsolódó termékek: Adózási kiadványok, Adó Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Két héttel a lejárat előtt még mintegy 2,3 milliárd forint 2015-ös juttatás vár felhasználásra a Széchenyi Pihenőkártyákon – derült ki az MTI által megkérdezett kártyakibocsátók tájékoztatásából.
A fel nem használt pénzek automatikusan visszakerülnek a befizető munkáltatók bankszámláira.
Az OTP Banknál 1,9 milliárd forint 2015-ös, idén május végén lejáró összeg vár elköltésre mintegy 168 ezer munkavállaló kártyáján. Az OTP SZÉP-kártya birtokosai a 2015-ös, 69,6 milliárd forint feltöltés 97 százalékát elsősorban étkezésre és pihenésre használták fel – tájékoztattak.
Az MKB Bank adatai szerint 383 millió forint vár még felhasználásra a 2015-ben nyújtott 12,5 milliárd forint munkáltatói juttatásból, ami az eredeti keret 3 százaléka. Mintegy 31 700 munkavállalónak van május 31-ig lejáró egyenlege.
A K&H Bank tájékoztatása szerint a 2015-ben feltöltött összeg kevesebb mint 1 százaléka van még a kártyákon.
A BDO Magyarország könyvvizsgáló és tanácsadócég összesítése szerint Magyarországon ma mintegy 14 ezer szálláshelyen, több mint 21 ezer vendéglátóhelyen és 17 ezer rekreációs helyen fogadják el fizetőeszközként a SZÉP-kártyát.
(MTI)
Egyszerűsítheti a jogviszonyok mindennapi ügyintézését az adóhatóság vezetésével működő konzorcium uniós támogatással létrejövő fejlesztése, a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás (KJNY) – közölte a NAV.
Az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvény (a továbbiakban: Air.) lehetővé teszi az adózó számára, hogy ő maga kérje az ellenőrzés megismétlését, ha álláspontja szerint az általa feltárt új tények, körülmények a korábbi ellenőrzés eredményét megváltoztatnák.
Cikkünk második részében példák segítségével tekintjük át a Katv. 20. § (3) bekezdés c) pontjában, illetve 20. § (4) bekezdés c) pontjában szereplő adóalap-korrekciós tétel alkalmazását.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!