Több mint ezer liter hamis mosószert talált a NAV egy szlovák furgonban


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Több mint ezer liter hamis mosószert találtak a pénzügyőrök egy szlovák furgonban az M1-es autópálya Komárom-Esztergom vármegyei szakaszán – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kedden.

Azt írták, a szakértők szerint az egészségre is ártalmas lehet az olcsón kínált, folyékony mosószer. A NAV tájékoztatása szerint több mint négyszáz flakon hamisított tisztítószer volt az autóban.

A szlovák sofőr és útitársa Ausztria felé tartott. A furgon vezetője azt mondta, a tisztítószer fele az övé, másik fele az utasáé. Később mindketten elismerték, hogy az internetről rendelték az árut, és hosszas alkudozás után a kínált árnál jelentősen olcsóbban jutottak a mosószerekhez – tudatta a vámhivatal.

A termékek hamisítványok, amelyeket a védjegy tulajdonosának engedélye nélkül hoztak forgalomba. A több mint egymillió forint értékű árut a NAV munkatársai lefoglalták, és iparjogvédelmi jogok megsértésének bűntette miatt eljárást indítottak – olvasható a közleményben.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.