Több szakértőt vett fel az EY a koronavírus miatt Koronavírus


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A tanácsadást igénybe vevő cégeknél számos új feladat merült fel, így megnőtt az igény az adózási szakemberek segítségére.

A COVID-19 betörésével és a világjárvány okozta gazdasági átrendeződéssel a cégeknek alapjaiban kellett átgondolniuk eddigi adózási gyakorlatukat és reagálni az akár naponta gyökeresen megváltozó új helyzetre. A vállalatok többségénél annyi többletmunkát eredményezett a krízis, hogy a korábbi tanácsadási támogatás már közel sem elegendő.


Ennek következtében jelentősen növelte adó- és jogi tanácsadással foglalkozó vezetőinek létszámát az EY, amelyben immár tizenketten partnerként és négyen associate partnerként segítik az ügyfeleket.

„Az év első felében egyértelműen tapasztaltuk, hogy az ügyfeleinknek jelentősen több segítségre van szükségük, mint korábban bármikor. A nagyságrendekkel megnövekedett igényekre válaszolva kibővítettük a partneri csapatunkat, hogy még több szakmai erőforrást tudjunk biztosítani. Nagyon büszke vagyok ezekre a különleges kollégákra, hogy egy ilyen kihívásokkal teli időszakban amellett, hogy teljes szaktudásukkal klienseink mellett állnak, felelősségi körüket is növelik” – nyilatkozta Rencz Botond, az EY Magyarország vezérigazgatója.

(Adó Online)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.