A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
A válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart. A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.
A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.
(MTI)
Kapcsolódó cikkek
Kevesebb élelmiszer, több benzin fogyott
Kéthavi növekedés után júniusban csökkent a kiskereskedelmi forgalom volumene az egy évvel korábbihoz képest: a naptárhatástól megtisztított adatok szerint a forgalom 0,4 százalékkal maradt el a tavaly júniusitól, a kiigazítatlan adatok szerint 0,9 százalékos volt a csökkenés – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken az első korrekció szerinti adatokat.
KSH: rosszabbul élünk
Tavaly havonta átlagosan 83 941 forintból lehetett tisztességes szegénységben élni Magyarországon – ennyi volt a létminimum összege. Minden háztartástípusban csökkent az életszínvonal, vagyis a jövedelem egyre nagyobb részét költik élelmiszerre, így egyre kisebb része jut másra – derül még ki a KSH friss adataiból.