Bejegyzések ügyfélkapu címkével

2023. május 15. Adó

Online a legegyszerűbb az SZJA tervezet ellenőrzése és beadása

Online a legegyszerűbb és leggyorsabb az szja-tervezetek átnézése, elfogadása. Akinek még nincs ügyfélkapuja, bármikor regisztrálhat a rendszerbe, ami után azonnal eléri elektronikusan a saját szja-bevallási tervezetét. Sosem késő ügyfélkaput nyitni! – hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

2021. szeptember 28. Adó

NAV: hamarosan érkeznek az adószámla-értesítők

A napokban fejezte be a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az adószámla-értesítők kiküldését ügyfélkapus ügyfeleinek, október végéig pedig postán kapnak adószámla-kivonatot azok, akiknek nincs ügyfélkapu-hozzáférésük.

2021. május 18. Adó

4,7 millióan használhatják az elektronikus közigazgatást

A koronavírus-járványban egyre népszerűbbek a közigazgatás elektronikus szolgáltatásai, amely már mintegy 4,7 millió embernek jelenthet biztonságos, könnyű és egyszerű ügyintézést, például az szja-bevallásnál és az adó 1+1 százalékról szóló nyilatkozat beküldésénél, amit csütörtökig tehetnek meg az adózók – mondta Tállai András, a Pénzügyminisztérium parlamenti államtitkára.

NAV: 700 ezren tértek át idén ügyfélkapura
2020. szeptember 8. Adó

NAV: 700 ezren tértek át idén ügyfélkapura

A koronavírus-járvány miatt is előtérbe kerültek a digitális csatornák, így idén hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az ügyfélkapun, és nagyjából ugyanennyivel csökkent a Nemzeti Adó- és Vámhivatal(NAV) ügyfélszolgálatain személyesen megjelenő ügyfelek száma.

2019. október 3. Adó

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 4. rész

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk negyedik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.

2019. szeptember 26. Adó

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 3. rész

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk harmadik részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.

2019. szeptember 19. Adó

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 2. rész

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunk második részében is azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.

2019. szeptember 12. Adó

Használjuk az Ügyfélkaput, lépésről-lépésre! – 1. rész

A mintegy négymillió felhasználó többsége a tapasztalatok szerint nem használja ki az Ügyfélkapu alapfunkcióit sem, pedig azok igazán hasznos lehetőségeket kínálnak. Sorozatunkban most azok közül a funkciók közül mutatunk be néhányat – lépésről-lépésre, kattintásról-kattintásra – amelyeket igazán hasznosnak találunk.