Hamis világmárkák a közösségi oldalon


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A legnépszerűbb közösségi portálon hirdette hamis termékeit egy jászberényi nő. Lakásán több mint négymillió forint értékű árut foglaltak le a szolnoki pénzügyi nyomozók.


A nő még zárt csoportot is létrehozott, hogy a Szerbiában beszerzett hamis termékeivel üzleteljen. A silányabb minőségű portékák között kedvére válogathatott a csoportba felvett érdeklődő. A parfümökről, táskákról, napszemüvegekről, órákról és ruhákról fényképalbumokból tájékozódhattak – közölte honlapján az adóhatóság.

 

Az egyébként nyitvatartási időt is meghatározó hirdetőnek nem volt engedélye arra, hogy védjegyoltalom alatt álló márkajelzésekkel ellátott termékekkel kereskedjen. Az otthonában kialakított raktárban megközelítőleg 1500 áruféleség között megtalálható volt az ismert világmárkák szinte teljes palettája.

Az eladót üzletszerűen elkövetett iparjogvédelmi jogok megsértése miatt gyanúsítottként hallgatták ki, tettéért akár 5 évig tartó szabadságvesztés is kiszabható.


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.