Áljárőrkocsira csaptak le a NAV pénzügyőrei


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Csempészek áljárőrautóját foglalták le a NAV valódi járőrei Szabolcsban, 30 ezer doboz cigarettát is találtak.


A NAV pénzügyőrei Mátészalkánál megpróbáltak megállítani egy – a NAV által is használt típusú – zöld színű, megkülönböztető jelzéssel felszerelt terepjárót, azonban a jármű felgyorsított és elhajtott- adta hírül a NAV. 

A járőrök megkülönböztető hang- és fényjelzéssel mentek utána a menekülő autónak és mintegy 50 kilométeren követték szántáson, erdőben és földúton keresztül. Végül a rendőrség munkatársainak közreműködésével Hodász település belterületén tartóztatták fel a gyanús járművet.

Az áljárőrkocsi. Forrás: NAV

A pénzügyőrök az ellenőrzéskor 30 ezer doboz csempészcigarettát találtak a terepjáróban, amelyet a leleményes csempészek CB rádióval, a lámpákat és féklámpákat pedig közvetlenül kezelhető kapcsolókkal is felszereltek.

A füstölnivalót és a gépjárművet lefoglalták, a sofőr ellen pedig orgazdaság miatt büntetőfeljelentést tettek a NAV pénzügyi nyomozóinál. A magyar adójegy nélküli cigaretta értéke a 25 millió forintot is meghaladja.


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.