Cigarettát talált a NAV az erdőben


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzügyőrei mintegy 7500 doboz csempészcigarettára bukkantak az ukrán-magyar határ közelében. A 8 millió forint értékű füstölnivalót lefoglalták, az ügyben eljárást indítottak – adta hírül a hatóság.


A NAV pénzügyőrei ellenőrzést végeztek a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Hetefejércse külterületén, amikor a földúton haladva friss emberi lábnyomokra és járművek keréknyomaira figyeltek fel. Ezek egy erdős, bokros térséghez vezettek, amelyet a járőrök átvizsgáltak. A kutatás folyamán összesen 6499 doboz Jin Ling márkájú magyar adójegy nélküli cigarettát találtak kartondobozokba csomagolva, szétszórtan a bozótok között.

Forrás: NAV

A pénzügyőrök a 8 millió forint értékű csempészcigarettát lefoglalták, és költségvetési csalás miatt büntetőfeljelentést tettek a NAV pénzügyi nyomozóinál.

ADÓklub Online 2016 – Androidos okostelefonnal

 

ADÓ szaklap online

ADÓ-kódex szaklap online

Számviteli tanácsadó szaklap online

Áfa-kalauz szaklap online – ADÓ

kérdések és válaszok

Ado.hu Prémium cikkek

Rendelje meg most >>


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.