Rendkívüli nyitvatartás a NAV-nál


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Május 2. és 22. között hosszabb időtartamban fogadják az ügyfeleket a központi ügyfélszolgálatok – tudatta honlapján az adóhatóság.


A Nemzeti Adó- és Vámhivatal központi ügyfélszolgálatai (a megyeszékhelyeken működők, valamint a fővárosban a IX. kerület Vaskapu utca 33-35, a XIII. kerület Kresz Géza utca 13-15. és Dózsa György út 128-130, a XIV. kerület Gvadányi utca 69. szám alatt találhatók) 2017. május 2. és 22. között az alábbi nyitvatartással, hosszabb időtartamban fogadják az ügyfeleket:

hétfőtől csütörtökig: 8.30 – 18.00
május 5-én, pénteken: 8.30 – 11.30
május 12-én, pénteken:  8.30 – 11.30
május 19-én, pénteken:  8.30 – 18.00
 

Az adózók a személyijövedelemadó-bevallási kötelezettség teljesítéséhez szükséges információkról a NAV Általános tájékoztató rendszerében (TCC) is tájékozódhatnak.

06-40/42-42-42-es telefonszám 2017. május 2. és 22. között hosszabb időtartamban és hétvégén is fogadja az ügyfelek hívásait:

munkanapokon 8.30-tól – 18.00-ig,
hétvégenként 8.30-tól – 13.30-ig
A rendes nyitvatartáson kívüli időszakban a személyijövedelemadó-bevalláshoz köthető szolgáltatások állnak az ügyfelek rendelkezésére. Ügyfélszolgálatokon:
  • személyijövedelemadó-bevallással kapcsolatos ügyintézésre, tájékoztatásra,
  • ügyfélkapu-regisztrációra,
  • bankkártyás befizetésre,
  • csekk-kiadásra van mód.

Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.