Facebookra ment a NAV


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Nem a like-ok gyűjtése a cél, és kellemes adófizetést kívánnak.


Elindult a NAV hivatalos Facebook-oldala – közölte honlapján az adóhatóság.

A közösségi oldallal nem csak a like-ok gyűjtése a cél, a naponta frissülő tartalmakkal érdekes és hasznos információkat nyújtanak minden felhasználónak egy hivatali zsargontól mentes, modern csatornán – olvasható a NAV közleményében.

Az oldal – amelynek délelőtt 10 órakor 1 ismerőse volt – az alábbi közleménnyel üdvözli a közösségi médium használóit:

„Tisztelt Ügyfeleink!

Néhány napja érkezett a jogos kérés, hogy osszuk meg az oldalra érkező posztokat, mert így bekerülnek az Önök hírfolyamába. A fejelsztési osztály hosszasan tanulmányozta a problémát, és arra jutottak, hogy ez csak a képes üzenetek esetén lehetséges. Megértésüket köszönjük, további kellemes adófizetést kívánva. Üdvözlettel. „.

 


Kapcsolódó cikkek

2024. május 8.

Nyugdíjbiztosítás: nem jár automatikusan az adójóváírás!

Az előző évben az államilag támogatott nyugdíjbiztosítási számláikra összesen 145,5 milliárd forintot fizettek be az ügyfelek. Ez szerződésenként csaknem 300 ezer forintnyi befizetést jelent, vagyis a tárgyévi befizetés után járó 20 százalékos adójóváírás a biztosítottakat átlagosan 60 ezer forintnyi adóvisszatérítéshez juttatja. Ez azonban nem jár automatikusan: az összeget csak azok számlájára utalja az adóhatóság, akik ezt a május 21-ig benyújtandó szja-bevallásukban külön igénylik – figyelmeztet a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ).

2024. május 8.

Áfateher a marketingakciókban, promóciókban

Tapasztalataink szerint sok a bizonytalanság a különböző marketingakciók, árengedményi konstrukciók áfa-kezelése tekintetében. Kis túlzással azt állíthatjuk, hogy ahány adóalany, annyiféle áfakezelés. Nagyon sok konstrukció, eljárás létezik (kuponok, pontgyűjtő akciók, utalványok, árengedmények, ingyenesen juttatok termékek, szolgáltatások, szóróanyagok stb.), ám ezek a megoldások jelentős adókockázatot rejthetnek magukban.

2024. május 7.

Niveus: nem nagy siker eddig az eÁFA

Az eÁFA rendszert 2024 elején vezették be, de az elmúlt hónapok tapasztalati alapján eddig nem igazán használták a vállalkozások. A Niveus Consulting Group ügyfélkörében végzett nem reprezentatív felmérés alapján az derült ki, hogy az eÁFA rendszer sok esetben hibákkal küszködik és sok javítás vár még rá annak érdekében, hogy elterjedjen – olvasható a cég közleményében.