Kétkulcsos reklámadó jöhet


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

5-6 százalék,illetve nulla százalék lehet a két kulcs mértéke.


A reklámadónak várhatón két kulcsa lesz, a kisebb médiavállalkozások és a sportegyesületek megsegítésére megtarthatják a nullás kulcsot, a másikat pedig 5-6 százalék között rögzíthetik – értesült a Népszabadság.

Döntés azonban még nincs, a kormány a törvénymódosítás benyújtása előtt egyeztet az Európai Bizottsággal és a parlamenti pártokkal – olvasható a lapban.

Mint arról az Adó Online is beszámolt, úgynevezett mélyreható vizsgálatot indított az Európai Bizottság a Magyarországon tavaly nyáron bevezetett reklámadó ügyében.

A vizsgálat megindításával egy időben a brüsszeli testület, úgynevezett felfüggesztő rendelkezés formájában a vizsgálat lezárultáig meg is tiltotta a progresszív adókulcs alkalmazását.


Kapcsolódó cikkek

2024. június 26.

Jön a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás

Egyszerűsítheti a jogviszonyok mindennapi ügyintézését az adóhatóság vezetésével működő konzorcium uniós támogatással létrejövő fejlesztése, a Komplex Jogviszony-Nyilvántartás (KJNY) – közölte a NAV.

2024. június 26.

Ismételt adóellenőrzés

Az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvény (a továbbiakban: Air.) lehetővé teszi az adózó számára, hogy ő maga kérje az ellenőrzés megismétlését, ha álláspontja szerint az általa feltárt új tények, körülmények a korábbi ellenőrzés eredményét megváltoztatnák.