Komoly spórolásba kezdett az APEH


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az APEH már nem költ reklámra, nem ad ki céges összesítőt, és búcsút int az Adómanónak is – írja a Magyar Nemzet.

Több millió forintot spórol az adóhivatal azzal, hogy az idén nem állított sátrat könnyűzenei rendezvényeken, nem költ reklámokra és plüssbabákra, és gyermekeknek szóló képregényekre sem áldoz. Ebben az évben a legnagyobb vállalkozásokról készült kiadvány sem jelenik meg.

Az APEH elsősorban a cégek titkolózása, másodsorban az anyagiak miatt döntöttek úgy, hogy az idén nem vesznek részt a vállalatok TOP 100-as kiadványának elkészítésében.

A kiadvány több milliós költségén egyébként általában fele-fele arányban osztozik az APEH és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara – olvasható a lapban.

Forrás: FN.hu


Kapcsolódó cikkek

2024. november 29.

Az utalványok uniós áfaszabályozása (2. rész)

Az Európai Unió Bizottsága a közelmúltban jelentést készített az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak az Irányelv 410b cikke alapján az utalványok fogalommeghatározása, forgalmazási láncai és a be nem váltott utalványok áfaszabályozásáról. E jelentés alapján megvizsgáljuk az utalványok témakörét az áfa-rendszerében.