Komoly spórolásba kezdett az APEH
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Az APEH már nem költ reklámra, nem ad ki céges összesítőt, és búcsút int az Adómanónak is – írja a Magyar Nemzet.
Több millió forintot spórol az adóhivatal azzal, hogy az idén nem állított sátrat könnyűzenei rendezvényeken, nem költ reklámokra és plüssbabákra, és gyermekeknek szóló képregényekre sem áldoz. Ebben az évben a legnagyobb vállalkozásokról készült kiadvány sem jelenik meg.
Az APEH elsősorban a cégek titkolózása, másodsorban az anyagiak miatt döntöttek úgy, hogy az idén nem vesznek részt a vállalatok TOP 100-as kiadványának elkészítésében.
A kiadvány több milliós költségén egyébként általában fele-fele arányban osztozik az APEH és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara – olvasható a lapban.
Forrás: FN.hu