Ingyen fejleszt weblapot egy cég a bajba került vállalkozásoknak Koronavírus


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A nehéz helyzetbe került vállalkozásoknak segít elindulni a digitalizáció útján a FlyBuilt: a magyar startup weboldalt és webshopot tervez 20 cégnek.

A Telekom MagentaKraft kezdeményezésében felkarolt FlyBuilt inkubátor környezetet biztosít a cégeknek, az üzletük újragondolásához. A MagentaKraft küldetése a tehetséges és agilis fiatalok támogatása. A FlyBuilt tavaly alakult, Szőllősi Anna és Venyigei Matild grafikus designerek, valamint Mészáros Csaba, Széll Áron és Vedres Tamás projektvezető összefogásával.

Olyan cégeknek tudnak segíteni, amelyeknek kész ötleteik és terveik vannak a digitális újratervezésre, csak épp a tudásuk nincs meg ehhez, azaz új weboldalra, landing page-re vagy egyéb webes felületre van szükségük az induláshoz.

A jelentkezési lap online elérhető, és kitölthető a https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyFRjq57R8YywEBnOA50ZmVb52x3i8zyDhuEkPFIa8DPHFHQ/viewform oldalon – derül ki a Magyar Telekom közleményéből.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 23.

DLA Piper: átalakulóban a hazai energiapiac

Magyarország energiaimport-kitettsége 85 százalék feletti, de ez az arány a klímasemlegesség felé tett lépésekkel csökkenthető. A kilátások pozitívak: gáztárolóink jelenlegi töltöttségi szintje a régióban az egyik legmagasabb, naperőművi kapacitásunk mintegy 6 ezer MW, illetve a lakossági villamosenergia-fogyasztás is csökkenő tendenciát mutat. A DLA Piper Hungary szakértői sorra vették azokat a tényezőket, melyek az energiaszektor átalakulására a legnagyobb hatással bírnak.

2024. május 23.

EY: Új EU-s szabályozás mutatja, mi a kibervédelem minimuma

Hatalmas károkat okoz a kiberbűnözés a pénzügyi szektorban, amire az Európai Unió választ kíván adnia az úgynevezett DORA rendelettel. A már jövőre élesben működő kiberszabályozás segít felkészíteni az európai, köztük a hazai pénzügyi szervezeteket az online támadások kivédésére – hívja fel a figyelmet az EY. A vállalatoknak jól felfogott érdeke, hogy megfeleljenek a DORA által nyújtott minimális elvárásoknak, de érdemes egy jóval komplexebb, személyre szabott megközelítés alkalmazni, hogy mindenképp elkerüljék a komoly anyagi és reputációs kárral járó biztonsági incidenseket.